Hemtjänsten!

Den här sommaren blir det verkligen förändring för min del, jag har nämligen fått sommarjobb i hemtjänsten!
De ringde mig igår och frågade om jag var intresserad. Jag sa ja med en gång :)
Känns jättehärligt att få jobba med något i sommar som har med min utbildning att göra, även om hemtjänsten kanske inte alltid är så roligt. Men vilket jobb är det egentligen?

 
Så detta är första sommaren sen jag fyllde 15 som jag inte ska vara på ICA. Det känns både otroligt kul, men samtidigt jäkligt konstigt.

Men är glad för att sommarjobbsbiten är klar. Nu ser jag framemot att få veta arbetstider och sådant :)



Kommentarer
Malin

Riktigt skoj Nilla! :) Var det ok på Ica? kram

2010-03-24 @ 13:22:38
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0