Måndag.

Basgruppsträff 8.30-10.
Och nu känns det som om det börjar ordna upp sig. Tillsvidare ska vi ha en tjej som heter Stina som handledare. Hon är egentligen inte lärare på skolan, men gör just nu sin magisterexamen (tror jag det var?). Hon är utbildad sjuksköterska sen 1992, jobbat på IVA i många år och även utbildad distriktsköterska.
Så det är kommer nog bli alldeles utmärkt :) Det märktes att hon kan saker och ting, man får respons och vi LÄR oss något.
Vi ska även på tider för metodövningar med antingen Jörgen eller Solveig, så hoppas på tider så fort som möjligt.

Efter skolan var jag på Lanthallen och handlade lite. Tänkte göra kycklingsallad lite senare. Men kom på att jag glömde köpa såsen jag brukar ha till sallad! Typiskt. 

Nu ska jag se om posten har kommit, sen borde jag plugga lite grann.



Tog den här bilden igår eftermiddags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0