"Men den är 10"

Gårdagen började med att jag totalt missade sommartidsändringen. Fick sms av både Coffe och Alex: "Ring när du vaknar". Svarade tillbaka till Alex: "Jag ringer vid 10, då har jag vaknat till".
Bara det att som svar tillbaka fick jag att klockan redan var tio ...
Så klockan var inte alls bara nio, utan jag fick tvinga mig upp. 

  Vid tolvtiden hade jag hämtat Coffe i Asarum för att köra till Alex och hålla henne sällskap i huset några timmar :)
  (Hann även med både Donken & pizzahuset ...)

Och som ni antagligen fattade igår, så ägnades eftermiddagen/kvällen åt att sova, vilket gjorde att jag inte somnade förren efter kl 02 inatt.
 Pigg och vaken kl 06 eller inte.

Men jag tvingade mig upp och har varit i skolan på basgruppsträff.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0