Puls & Blodtryck.

Jag hade en supertrevlig kväll med kadetter och blivande sjuksyrror igår. Det blev dock senare än vad jag hade tänkt, så huvudet känns som en stor tung boll idag (och ändå var jag nykter!). Vid 02-tiden låg jag i sängen och försökte sova, men Tiger ville busa runt och det tog tid innan John Blund gjorde sig påmind.
   Om en timme ska jag besikta min lilla pärla, jag har inte kört den sen i höstas! Därefter kör jag hem igen, äter en ordentlig frukost och kl 12 ska jag vara i skolan för basgruppsträff och metodövningar.
Idag ska vi lära oss att ta puls och blodtryck! :)

Men det som lockar allra mest just nu är att krypa tillbaka ner i sängen och sova bort hela dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0