Thai & Jekyll.

Jag hade en jättebra kväll tillsammans med Alex och Coffe igår :)
På thairestaurangen beställde både jag och Alex in det starkaste, men nja, särskilt starkt var det inte. Blev vitt vin till maten och på Jekyll blev det två drinkar. För en gångs skull tyckte jag att båda drinkarna var goda, men bartenderna fick blanda "egna", det kanske gör skillnad? 
    Jag var hemma vid tolv, så var en lagom kväll med en massa skratt och prat.

Idag blir det en lugn dag, innan kusinens tjugoårsfest ikväll. Jag och Alex är även bjudna på fest i Ronneby, men får se hur det blir med det.

 


Det sägs att Anna Bergendahl vinner ikväll. Jag börjar gilla låten, men jag hoppas på Erik Saade eller Darin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0