Drop kick.

Igår ringde Mathilda mig för att se om jag ville gå en runda i Ronneby. Så jag körde in dit och vi gick kors och tvärs över hela stan.
Efter att ha varit ute en bra stund, blev det mat och prat på Drop kick. Kycklingspett och pommes, mums! ^^
Det blev några timmar där, innan vi följde med hem till en kille som jag inte ens kan namnet på ..
Men roligt hade vi =)

Nu sitter jag här med ännu en engelsk artikel -> "comparison of wet combing with malathion for treatment of head lice in the UK: A pragmatic randomised controlld trial."

Det är lika tråkigt som det låter.

Artikeln handlar om någon pragmatisk undersökning man har gjort för att kolla behandling av huvudlöss. Jisses så intressant! ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0