Måndag.

Jag har haft så jäkla ont i käken hela helgen, särskilt när jag ska äta. Så invigde mina nya värktabletter igår kväll och kunde äta frukost i morse utan problem!

För er som inte hänger med så har jag haft problem med käken sedan jag var 13. Enkelt beskrivet så kan man säga att det är som ett diskbråck. Vi har broskplattor i käken som i mitt fall har hamnat fel på båda sidorna, så i stället för att det är ben-brosk-ben, så ligger det ben mot ben istället.
Det kanske kan förklara varför det gör jäkligt ont i bland =)

Så mitt problem beror inte på att jag ligger och biter ihop p ga stress eller nått sånt.

Jag körde in till skolan i morse, men klarade bara en timme innan jag bestämde mig för att köra hem.
3 timmars sömn i natt, ingen bra start för att orka lyssna på föreläsningar.

Nu ska jag bara ta de lugnt resten av dagen och förhoppningsvis kunna få lite sömn =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0