Tisdag & onsdag.

Igår var det föreläsning 8.30-12 som gällde. Engelska artiklar, vetenskap och sånt tråk handlar det sista temat om ...
Efter skolan körde jag direkt till Alex för att hjälpa henne storhandla, hon har ju blivit sambo nu! =)

Därefter var det bara direkt hem för att pausa i 20 minuter, sedan körde jag, pappa och systern till Kalmar.
Anledningen? Titta på en gul volvo 740. Den såg jättefin ut på bilderna, men verkligheten sa något annat.

Bilen var nylackerad/målad och då ska den stå inne 1-2 veckor så att färgen hinner torka. Men den här killen hade låtit bilen stå ute vilket hade gjort att färgen inte hade torkat och att en massa skit hade fastnat.
Så nej, blev ingen bil för mig igår.

Idag har jag mest varit hemma och tagit de lugnt. Fast lyckades få ihop en supergod pastasås nyss =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0