Bryt ett mönster.

Kanske de senaste 6 veckorna så har torsdagar varit min städ/tvättdag. Gav mig glatt ner till tvättstugan för en stund sedan för att starta två maskiner. Men vad upptäcker jag då? Jo, nästa veckas tvättid på torsdag 16-20 är redan upptagen! :O Känner mig nästan som en "inbiten pensionär" av att bli upprörd över en jäkla tvättid, haha! =)
Men antagligen så är jag väl ändå på praktiken då.  När det gäller städet så har jag hållt på med köket ett bra tag, jisses vad smulor man hittar överallt ... Efter det blir det toaletten, hallen och vardagsrummet. Ja, helt enkelt resten av lägenheten.

CSI Miami står på schemat ikväll och sedan ska jag försöka komma i säng i vettig tid!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0