Lycka!

Ibland har man bra dagar. Som idag. Sitter just nu med en nytatuerad arm. Det tog bara en timme och snacka om duktig tatuerare! Så jag tänker hålla mig till honom i fortsättningen. Bild kommer när jag har tagit väck plasten.
Efter besöket hos tatueraren körde jag till skolan för att se om jag kunde få ut min tenta. Snacka om nervositet! Men vet ni vad? JAG KLARADE DEN! :D Äntligen fixade jag en tenta på första försöket, ingen omtenta den här gången.

Så än så länge är det här en sån där bra dag, som man önskade att man hade fler av. Ikväll tar jag tåget till Asarum hade jag tänkt, för att sova hos min morbror och moster. Då får jag sova lite längre i morgonbitti, är ju praktik igen då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0