Sammanfattning!

Det har varit väldigt dålig uppdatering här de senaste dagarna. Men jag hade praktik 7-16 ons-fre, så var inte så himla pigg på kvällarna. Haft problem med både bussar och tåg, vilket har gjort mig otroligt irriterad. Ena gången så var det signalfel, så vi kom fram 30 minuter försent vilket gjorde att jag missade bussen till Östralycke. Andra gången så var bussen sen, vilket gjorde att jag missade tåget till Ronneby. Denna kollektivtrafik!
I fredags blev det kebab med Tina och så Idol =) Igår så var vi några stycken hemma hos en kompis och "sällskapsdrack" lite och pratade. Så har varit en riktigt bra helg än så länge. I morse vaknade jag redan klockan 7! Så nu är jag jäkligt pigg, vilket är tur. Den här dagen kommer bestå av tvätt, städ, plugg och matlagning. En typisk söndag med andra ord.
Just det, var även hemma i Sonekulla några timmar igår, åt tacos. Fick även lite vildsvinskött med mig hem! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0