15 september

Godmorgon! Jag har gått runt med halsbränna från och till i några dagar, vilket nu har gjort att min hals inte riktigt är kompis med mig längre ... Så får tillfället är jag en aning hes och halsen känns lite konstigt. Men de går väl över får jag hoppas =)

Idag behöver jag inte åka in till skolan, så får bli städ och plugg här hemma. Bakterier och sånt ska det läsas om idag .. Tjoho vad roligt! (ni fattar ironin där va?)

Det är ju det, att det är skittråkigt att plugga när man inte fattar någonting. Men när man väl har suttit så pass länge att det helt plötsligt lossnar "aha är det så det funkar!" då blir man överlycklig ^^

Nu ska jag äta frukost!



Kommentarer
Alice-Fiona

sv; Det är inte säkert! Om du har hyffsat tjockt hår så kommer det att tynga ner det. (du permanentar med de största lockarna de har) Sedan kan du bara borsta ut det varje morgon å får man snygga lockar! Jag fick det i alla fall :))

2010-09-15 @ 10:09:08
URL: http://alicefiona.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0