17 september.

Jag hade beslutångest innan dag. Ska jag eller ska jag inte äta Donken till lunch? Slutade med att jag kunde säga nej och åkte hem istället. Fick bli paj istället =)
Men eftersom att jag nu var "nyttig" vid lunchen, så funderar jag på att köpa chips till ikväll ... ;)
Jag borde verkligen sätta mig med plugget, men är så otroligt trött. Vill helst bara krypa ner under täcket och sova fram tills idol börjar ikväll ..

Men jag får väl iaf försöka plugga nånting =)

Favorit i repris.
Bild från lådbilsrallyt i trean juni -09. En av de få gånger jag har klätt ut mig! ^^




Kommentarer
Jennifer

hehe så gulligt! :)



Ät Donken!

2010-09-17 @ 17:09:26
URL: http://lolamay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0