25 september.

Igår hade vi som sagt tvärgruppsredovisningar i skolan, så nu är man äntligen klar med det =)  Därefter så gick jag på basrådsmötet (representanter från varje basgrupp + handledare) och vi berättade om våra synpunkter på första temat som nu är slut. Till sist frågade en terminsansvarig:
 -"Finns det nått positivt med första temat?" Det blev helt tyst! Till slut så kom vi på metodövningarna, där vi lär oss att ta blodprov och sådant, det har funkat bra ..

Det som BTH är så otroligt dåliga på är planering och information. Sen läser vi på ett sätt som kallas PBL (=problembaserat lärande), vilket inte funkar alla gånger, känns som att gå en distansutbildning. En sak vi även påpekade är att de lägger in resursföreläsningar, utan att vi ens har haft någon "riktig" föreläsning innan.
Jisses .. Ska bli intressant och se hur tentan går på onsdag.

Idag ska jag plugga lite och sen funderar jag på att köra hem till föräldrarna, kan behöva komma hem till skogen några timmar =)

Just det! Igår kväll var Tina här några timmar, så blev en upprepning av förra fredagen -> Idol, Criminal Minds och en dålig B-film efter det. Supertrevligt.


Jag har denna som profilbild på fejjan just nu, undrar om min syster uppskattar det .. Haha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0