26 september.

Igår körde jag hem till Sonekulla vid 16-tiden och lagade middag åt mig och syster =) Kycklingburgare, supergott! Därefter så blev det lite tvmys med vovven och vid 21-tiden satte jag mig med immunologin. Då ringer Tina:
-"Jag, Mikke och Jens är påväg hem till dig nu". Så det var bara att sätta sig i bilen, köra hem och öppna vinflaskan ;) Så nu sitter jag här med lite ölburkar, vinglas och rester från nattens fyllemat.
Jag drack nog max 2 glas vin. Meningen var att vi skulle till Natti, men tydligen stängde de redan kl 02.

Nu har jag precis duschat och ska städa upp lite här, äta frukost och sen plugga lite grann.



Tur att det inte blev så här illa igår! Haha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0