I vote for ...

Idag har jag röstat. Och jisses vilken ångest jag hade när jag lämnade in mina små kuvert med röstsedlarna i ... Jag har läst och läst, lyssnat på en del debatter och tänkt en massa. Om jag har blivit så mkt klokare vet jag inte, men nu har jag iaf utnyttjat min rösträtt! =)
Jag gillar inte att berätta för alla vilka/vilket parti jag har röstat på, för folk är så himla fåniga med att dömma människor. Jag står fortfarande fast vid att vi har yttrandefrihet och rösträtt, vilket innebär att man ska få rösta på precis det man känner för.

Har ni röstat? Ska ni rösta?


Kommentarer
Jennifer

Röstade på ambasaden i bkk, hade tänkt att skita i det, men som du säger så är det viktigt att göra sin röst hörd.

2010-09-16 @ 18:40:31
URL: http://lolamay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0