Onödig lista.

KÄRLEK OCH SÅNT:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En kanske ..

Vad tycker du om kärlek? Underbart, men otroligt skrämmande ..

När kramade du någon sist? Idag!
Saknar du någon speciell person?
Ja.

Har du svårt för att bli kär? Ja!

Är du singel? ja.

När fick du senast en komplimang? Idag.


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nej.

Hånglat med nån riktigt ful: Ja det har jag nog.

Hånglat med fler än 50 pers: Haha, förhoppningsvis inte! ;)

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Hehe ja.

Gjort något riktigt dumt? ja det har nog alla gjort någon gång.

Gjort något du verkligen ångrar? JAAA!

Åkt ambulans? Nej.

Gjort nåt olagligt? Ja, de har jag säkert. 50+50=100 km/h ..

Sagt jag älskar dig utan att ha menat det? Ja, en gång för länge, länge sen.

Tar du droger? Nej absolut inte!

Dricker du? Väldigt sällan.

Vilka kläder sover du i? För varmt med kläder!

Är du ensam nu? Ja.

Vill du gifta dig? Ja, någon gång i framtiden =)

Vill du ha barn? Ja, men inte än på många år.


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Hm .. Kommer inte ihåg.

Såg dig gråta? Min syster och mamma tror jag.

Fick dig att gråta? Haha, ett tvprogram.

Du delade en dricka med? Inte en aning

Du gick på bio med? Kommer inte ihåg


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Haha ja, till det där tvprogrammet.

Kramat någon? Ja

Pussat någon? Nej.

Köpt någonting? Maat.
Sjungit? Ja, ofta!
Saknat någon? Ja ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0