Buenas noches!

Min handledare var sjuk idag, så fick bli ännu mer självständig än vanligt. Jag hade ansvar för medicinerna, delade dosetter och lite annat. Kristina var även snäll och ställde upp med sin arm, så att jag kunde öva på venprov =) Det är ett tag sedan jag stack någon och ska ha hand om provtagningen på måndag. Kände att jag ville ha "övat" på någon innan dess och det gick superbra! Efter praktiken gick jag hem för att laga lite middag, hamburgare stod på menyn. Nu är det tre hela veckor sedan jag lämnade Sverige! Helt sjukt vad tiden går fort. Jag har verkligen börjat komma in i vardagen här och det känns inte som en semester längre. I morgon gör jag mitt fjortonde pass på praktiken, 7.30-15.30. Sedan är jag ledig helgen!

Två bilder som jag tog när jag var på väg hem idag. Jag bor precis nedanför kyrkan, tar bara någon minut att gå upp till kyrkoplatsen.  



Kommentarer
Mamma

Vackert! Påminner om Parga; uppförsbacke och trappor!!

2011-04-07 @ 21:06:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0