Jeg er ledig! =)

Ledig dag! Jag har det väldigt bra ons-sön -> Inte en enda tidig morgon! Jag har bara två kvällsvakter kvar den här veckan, endast fem vakter kvar innan Sverigeresan =) Igår var det fullt upp på praktiken. Jag fick ansvar för att en ny brukare skulle komma upp på rummet, informera om det viktigaste, fixa medicinlista osv. Därefter fick jag helt plötsligt nyckeln till medicinrummet och så skulle jag ha ansvar för det. Det var dusch och kvellsstell m m. Så när klockan blev 22.30 var det väldigt skönt att få gå hem. Jag övar även på norskan, jag har avverkat de svenska böckerna på det lilla biblioteket som finns på CAN, så nu får det bli norska böcker ... Jeg forsøker også at skrive på norsk ;)
Ikveld skal vi hjem til Isabel og Johan for att spise og omgås, det blir sikkert veldigt morsomt =) I morgen blir det nok en utflukt til Alfas for min del, jeg skal til Marianne Tours kontor og betale min reise. Jeg ska jo reise med de til flyplassen neste uke. 
Kjennes som at kunnskapene i de norske språket kommer vaere rett gode etter 12 uker her.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0