Jordgubbslyx.

Jag sitter just nu och kalasar på jordgubbar! =) Känns som en lyx när jag har låtit bli godis hela veckan. Försöker även undvika vitt bröd och läsk. Så just nu äts det ägg i mängder ... I morse föddes mitt första kusinbarn på mammas sida! :D Henrik och Sanna blev föräldrar till en liten Livia, ser verkligen framemot att träffa henne när jag kommer hem =) Hittills så har jag inte gjort mkt den här dagen. Jag kom hem runt femtiden i natt, så har inte varit allt för pigg ... Blivit väldigt mkt siesta idag. Men tillslut satte jag upp håret i en tofs och gick bort till CAN. Kan säga att håret inte är allt för fint efter många timmars dansade. Men roligt hade vi =)

Vi dansar loss! Jag, Unn-Tonje, Nina & Huyen.
Jag, Nina & Caroline.

Alla tjejerna! Unn-Tonje, Caroline, Jag, Ilona, Huyen, Nina & Kristina =)

Och så lite mer dans .. ;)



Bilder lånade av Kristina!


Kommentarer
M E R E I

- Hoppas du får en bra valborg :)!

2011-04-30 @ 22:24:27
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0