Vecka 3 på G.

Jag fick en riktigt bra födelsedag igår. Jag, Ilona och Huyen gick ut för att äta på kvällen. Dock var inte maten på topp, men det var riktigt trevligt ändå. Avslutade kvällen på en jättemysig liten bar uppe vid kyrkoplatsen. Idag är det praktik som gäller, 15-22.30. Jag är redan här för att sitta vid datorn och försöka orka plugga lite grann också ... Förresten, jag skrev aldrig exakt vad paketet innehöll -> Två tidningar, godis och varma koppen ^^
Nu är jag redan inne på min tredje vecka på praktiken! Ikväll ska jag träffa centrets läkare för första gången.

Jag igår.


Kommentarer
Mamma

Nog tycker jag att det börjar att anas en solbränna!

Snygg är du hjärtat, Kram:)

2011-04-04 @ 19:02:37
Nilal

Åhh tack før det ;) Lite færg ska jag nog ha hunnit få till påsk!

2011-04-05 @ 08:23:04
URL: http://niiillas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0