Hello.

Nästan en vecka har gått sedan jag skrev här sist. Hela helgen bestod av jobb. Den här veckan har jag och systern försökt få det att gå ihop med vovven, så har spenderat mkt tid i skogen. Varit ledig ons-tors, jobb i morgon, sen ledig helgen =) Igår lyxade vi till det med lövbiffsmackor, i morgon ska vi försöka laga till pepparbiff och hasselbackspotatis! Jag tog Inka med mig hem igår, en liten stund. Men på två timmar lyckades hon håra ner hela lägenheten! Helt sjukt vad hon fäller just nu. Antingen är hon stressad för att mamma och pappa inte är hemma eller så äter hon fel foder.
Ikväll ska jag kanske träffa Alex en stund, annars ska jag bara njuta av att vara hemma och se en film.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0