...

Hej! Man ska verkligen aldrig ställa sig in på nånting -> Meningen var att jag skulle plugga i eftermiddag, efter en trevlig fika med Alex. Meeen jobbet ringde vid halv tre tiden och frågade om jag kunde jobba kvällen och tanken på money money money dök upp i huvudet ... Dock så blev det lite variation, för jobbade i en annan grupp så blev en massa nya vårdtagare och det är ju alltid trevligt =) Men nu känner jag att sängen kallar på mig, för i morgon blir det full fart igen.

Hoppas ni har haft en bra dag =)

Beställde förresten lite kläder från H&M förra veckan och typiskt nog så har jag fått fel jeans. Det är rätt artikelnummer på själva plastpåsen och på ordersedeln, men fel jeans i påsen ... Det är likadana jeans som jag redan har och tanken var ju att jag skulle ha ett par i en ljusare nyans också. Så blir ett samtal till kundtjänst i morgon! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0