Ett inre lugn.

Söndagkväll. Just nu har jag ett lugn inom mig. Ni vet, känslan av att det mesta är väldigt bra just nu. Torsdag och fredag var två riktiga skitdagar, psykiskt sätt. Tjockats och fulast i hela världen. Man vet att det egentligen inte stämmer, men ändå passar inga kläder, håret är fel och sminket är absolut inte som man vill ha det. Som tur är så jobbade jag i torsdags. Att bara fokusera på sina vårdtagare, få ett "tack" för att man bara finns till, det gör susen för välbefinnandet. Att känna sig behövd. Helgen har jag spenderat i Sonekulla. Vilken tur att Brolle gick vidare i melodifestivalen! Vilken kille ... ;) Sjunger helt underbart och så en hel del tatueringar, kan ju inte bli bättre ... Det har även blivit en hel del plugg, tentan närmar sig med stora steg! 
 Tidigare idag såg jag Catch and release och så nu upptäckte jag att den går på tv ikv, så ska titta lite på den igen, en superbra film.
Jag har även fått tillbaka min bärbara dator, så befinner mig just nu i soffan med datorn i knät och min goa, fluffiga filt omkring mig.

Hoppas att ni också har haft en riktigt bra helg =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0