I morgon är det dags.

Det har varit en lugn helg. I går blev det några timmar i Karlshamn, lyckades fynda en jättehärlig skjorta på JC =) Bild dyker upp i morgon. Jag har kört en ny taktik inför den kommande tentan i morgon -> Plugga så lite som möjligt de sista två dagarna. Så har i princip knappt öppnat böckerna. Men jag ska läsa igenom alla mina anteckningar ikväll och möjligtvis plugga lite på det som jag känner mig mest osäker på, men är nog bara läkemedelsgrupperna som behöver få lite extra tid. Sen är det bara att hoppas på att turen är med mig i morgon! Förutom tentan i morgon så ser resten av veckan ut såhär:
Tisdag: Oplanerad.
Onsdag: Jobb 7-13
Torsdag: Skola (basgruppsträff)
Fredag: Jobb 7-14
Lördag: Oplanerad.
Söndag: Jobb 7-11




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0