Fredag!

Idag unnade jag mig en sovmorgon. Jag har ju varit uppe tidigt de flesta dagar den här veckan. Ätit lite fil till frukost, men tror nog att magen behöver en smörgås också ^^ Idag står det plugg på schemat. Tänkte skriva klart förhörslapparna på leukemi och anemi, sen läsa om cytostatika och strålbehandling. Vad jag ska hitta på ikväll har jag än så länge inte bestämt. Funderade på att bara vara hemma och göra egen pizza, choklad och mys i tvsoffan. Det andra alternativet är att ringa mamma och fråga vad det ska äta till middag ... Haha ;)

Saknar ju de här två! =)




Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Oja, tiden rinner bara iväg! Du kommer snart hamna på T5 och inte kommer förstå hur tiden kan ha gått så fort. Helt sjukt! Det är väl nu ni ska läsa om alla sjukdomar? :)

2011-01-21 @ 13:02:13
URL: http://ferhat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0