Hej!

Lite dålig uppdatering igen, I know. Kan tala om att jag inte kom överens med min ugn igår -> Döbakade frallor! Detta är en gång av flera som ugnen gör lite som den själv vill, börjar misstänka att det är nått fel. Idag var det läkemedelsberäkning i skolan, skönt att se lite av klassen igen =) På måndag väntar en omtenta i folkhälsan som verkligen avgör min framtid. Kuggar jag? Hej då ssk .. Men egentligen så existerar inte det i min värld, jag SKA klara den! Jag gjorde förresten en supergod soppa idag! Potatis och purjolöksoppa, tänkte lägga ut receptet här inom kort =) För en stund sen var jag på Maxi och handlade lite, det är verkligen supergott med morötter när man är sugen på choklad ...

I morgon blir det en heldag i skolan, folkhälsoplugg och tentagenomgång på eftermiddagen. Ska ladda upp med frukt & grönt, lunch och dricka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0