Smile!

Snart är det dags för mitt sista pass på praktiken! :D Me like A lot! Jag har även fått reda på höstens praktikplats -> Jämjö vårdcentral. Chansen finns att jag kan få byta, men vet inte det förren efter uppropet vid terminsstarten. Känns lite surt att behöva pendla ännu en gång, enkel resa är det ju 3,6 mil! Men annars är jag väldigt glad över att jag fick vårdcentral =) Idag ska jag ha min slutbedömning med min handledare ... Ska bli intressant att se vad hon har att säga. I morgon ska jag äntligen hämta systern på flygplatsen! Jag bara hoppas att vädret blir bättre, rena skitvädret här just nu.

Smile!


Kommentarer
i i d z. [FOTO]

superfin blogg! :D

händer ikväll? (:



KRAM!

2011-06-01 @ 14:22:36
URL: http://prinsesc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0