I'm back (tror jag ..)

Nu börjar jag bli frisk! Jag har verkligen haft 6 helvetesdagar, milt sagt ... Jag åt förmodligen kyckling i Spanien som inte var riktigt tillagad, någon dag innan vi åkte hem. Jag var på akuten i lördags och fick träffa en läkare som inte gjorde ett skit. När Vickan började bli bättre, men jag fortsatte vara dålig, kontaktade jag infektion i Karlskrona. Jag var där i förrgår och tog prover. De konstaterade att jag var uttorkad (inte undra på ...) och det var inte det lättaste att få något blod. Tre gånger fick de sticka mig! Igår fick vi svar på vilken bakterie som har bosatt sig i magen. Som tur väl är så smittar det ytterst sällan, så jag kan gå tillbaka till jobbet nu när magen har lugnat ner sig. Men jag har varit sjukanmäld hela jäkla veckan, men på söndag hoppas jag kunna börja jobba igen. I morgon är det midsommar! Först trodde jag att jag skulle tvingas fira det hemma i soffan, men jag har piggnat till ordentligt och dricker vätskeersättning, så jag ska nog orka vara med några timmar iaf =)

Bild på systern och mig i Spanien. Här ser ni även lite av min nya tatuering! Den tredje och största stjärnan döljs under håret.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0