Hola!

Underbara internetcafè. Vi steg upp hyfsat tidigt i morse och började dagen med en morgonpromenad. Jag har även tagit tag i pluggandet ... Men fy tusan, plugg hör verkligen inte till när man är utomlands! ;) Igår kväll åt vi på en kinarestaurang och ikväll ska vi traffa Lisa, men vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Benidorm kanske?? Den stora nackdelen med vår lägenhet är att det är så fruktansvärt kallt! Vi köpte varsin filt idag, hoppas att det hjälper lite iaf. Jag har försökt börja plugga in lite spanska! Engelska existerar knappt bland spanjorerna så min standardfras just nu är oftast "no hablo espanol".

Några bilder på lägenheten!

Mitt sovrum.

Mitt badrum med ett otroligt fint duschdraperi .. haha =)


Kommentarer
Isabel

Hej! Kul at du kommit på plats. Vart i Altea ligger lägenheten? Om det är nått du undrar över eller så hjälper jag gärna till :)

2011-03-19 @ 16:20:49
URL: http://www.belissima.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0