Lite flygresor.

Det blir lite flygande för min del under våren. Hemresan i juni är bokad! 12 juni landar jag på Kastrup tillsammans med syster! Hon ska komma ner hit någon gång under mina sista två veckor för sol och ledighet =) Meeeen sen blir det även en Sverigetripp i påsk! Flygresan var ett riktigt fynd, 80 euro t/r. Så jag är hemma 21/4-28/4, innan jag åker tillbaka till Spanien för ytterligare 6 veckors praktik. Saken är att även om vi gör 12 veckors praktik, så ska vi inte göra mer timmar än de andra i vår klass, som har 9 veckor. Därför är det lätt att lägga in en lite längre ledighet + att jag inte kommer lika många pass på praktiken när min syster är här.

Just nu har jag det verkligen väldigt bra! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0