Måndag.

Det här har varit en otroligt bra ledig dag =) Ilona och jag började dagen med att sola på stranden tillsammans med Caroline. Vädret har verkligen varit kanonbra idag! Därefter träffade vi Isabel för en fika, hon bor i Altea tillsammans med sin sambo. Jättetrevlig tjej. Vi följde med dem till La Marina, för ett litet besök på H&M och så matshopping i en väldigt stor mataffär. Jag köpte en vit, tunn kofta på H&M. Det enda som jag verkligen saknar här i matväg, det är mörkt bröd. Jag skulle just nu kunna betala en hel del för t ex varsågod eller lingongrova! Men i den här mataffären idag så fanns det iaf yoghurt. Här finns ju inte yoggi i 1 liters förpackningar som vi är vana vid, utan i burkar som vi har gräddfil i hemma ... Konstigt.  Blev även musli, så äntligen ser jag framemot frukosten igen ^^ I morgon ska vi göra ett besök på matmarknaden här, sen blir det praktik 15-22.30.

Inte lätt att fotografera koftan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0