Spanien!

Just nu bara snurrar det i mitt huvudet. Det har hänt så otroligt mycket sen i går morse och jag behöver snart trycka på pausknappen. Jag har gjort ett hm ... "litet" byte av praktikplats. I stället för 9 veckor på medicin i Karlshamn så blir det 12 veckor i Spanien!! Jag har fortfarande svårt för att förstå att det faktiskt är sant. På torsdag eller fredag nästa vecka tar jag och Ilona flyget till Alicante för att praktisera på ett rehabiliteringscenter i Altea. Hemfärden blir runt 12 juni. Vi kommer bo i en lägenhet på 100 (!) kvadratmeter ca 10 min från stranden + gångavstånd till praktiken. Två timmar med färjan till Ibiza, 1 timme med flyg till Madrid .. Tror det kommer bli 12 superhärliga veckor!



Och jag som tyckte synd om mig själv för att jag inte skulle utomlands i sommar ...


Kommentarer
Malin

Oj Nilla! Gud vad kul! :) Här läser man inte din blogg på några dagar och då minsann händer det grejer! Hur kommer detta sig? Grymt! :) Kram

2011-03-14 @ 10:12:01
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0