Mera uppdatering.

Nu tänkte jag ge er en vettig uppdatering =) I fredags åkte jag, Caroline, Ilona och Tommy till Benidorm och Engelska gatan. Jag hade några roliga timmar fram till kl 5 på morgonen, då båda mina mobiler stals ... Det gick så jäkla fort! Ena sekunden hade jag handen på väskan, nästa gång jag la handen på den var ytterfacket öppet och mobilerna borta. Men tjuven var väldigt "snäll", han lämnade kvar nycklarna till lägenheten. Han/hon hade även öppnat det stora facket, men inte fått tag i plånboken! Nu har jag lånat en mobil och har ett nytt spanskt nr. Jag ringde till Telenor igår och fick prata med en väldigt trevlig kille. Så lagom tills jag kommer hem väntar en ny telefon på mig =) Så då gäller mitt vanliga nr igen.
I lördags kväll gick vi ut igen, fast den här gången i Altea. Vi var på ett riktigt "hippieställe". Jag och Caroline kom hem 06.30 på morgonen ... I söndagskväll hade jag praktik och dagvakt i går. I morgon är det dags för mitt sista pass! Nu är det ju endast två dagar kvar till Vickan kommer hit, ska hämta henne på flygplatsen på torsdag.
Igår var det förresten en riktigt otäck brand väldigt nära CAN (ca 50-75 meter ifrån). Det var en butik i bottenvåningen på ett 6-7 våningshus som hade börjat brinna. Usch och fy!

Sony Ericson Xperia Arc. Fick bestämma mig väldigt fort, hoppas att den duger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0