Onsdag.

Den här praktikdagen har varit väldigt givande. Jag har lärt mig att ta EKG! I morgon ska läkaren "tyda resultaten", så då kanske jag blir lite klokare på hur man ska läsa ... Men kändes väldigt roligt att själv få ta EKG, utan att ha någon med mig =) Igår skickades sista uppgiften för terminen in, om den blir godkänd så är jag klar med termin 3, helt sjukt! Men lite pluggmotivation har infunnit sig, så ska läsa lite om skelettet/ryggraden.
I måndags knackade brevbäraren på dörren och lämnade ett paket till mig. Lite svenska matvaror och tidningar, inte helt fel ;)



15 dagar till Vickan kommer hit, 25 tills jag åker hem! =)



Kommentarer
Tina

Klart att den blir godkänd!

Kan inta att du redan är klar med termin tre!

Hoppas du har det bra i värmen!

Kram=)

2011-05-18 @ 17:06:50
URL: http://tinalindqvist.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0