En steg i rätt riktning.

Besöket hos tandhygienisten igår gick bra. Det gör verkligen superstor skillnad att äntligen ha hittat en hygienist som jag trivs med, gör det lite lättare att gå dit. Vi pratade om min rädsla för att en dag få hål och tvingas laga. Men hon trodde att chansen att få hål är väldigt liten, dels för att jag inte har haft något hål hittills + att jag nu går två gånger/år. Sen sa hon att jag är så himla lugn, trots att jag tycker att det är otroligt obehagligt, så hon tror att det kommer gå kanonbra om det skulle behövas lagas! Det lugnade mina nerver något =)  Typiskt nog så ska min tandläkare gå i pension, så nästa gång blir det ett nytt ansikte. Körde hem till föräldrarna efter besöket och sov där, är fortfarande kvar och blir en natt till. Vovven och jag tog en liten promenad innan, tänkte försöka hitta lite svamp. Dock blev det ingen riktigt svamplycka den här gången ... Fem svampar lyckades jag väl hitta, haha =) Eftermiddagen ska jag ägna åt plugg och jobbet löste min oplanerade lördag, när de ringde för nån timme sedan -> Delad tur i morgon (7-21). Men ska bli roligt att träffa mina gamlingar igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0