Ikea!

Jag började dagen med föreläsning i utvecklingspsykologi 8.30-12, därefter åkte jag direkt till Ikea i Kalmar! Tyckte att jag fick med mig en hel del hem, för en inte allt för stor summa. Påslakan, gardiner, lampa, glas, muggar, värmeljus och en hel del annat. Gardinerna har redan kommit på sin plats. Jag var så förbaskat trött på dem i köket, så nu fick det bli vanliga vita. En ny lampa, två nya ljuslyktor och en ny växt, vilken förändring köksfönstret fick! =) Nu vill jag göra om i det andra fönstret också ... Tror det får bli en tur till Ikea om ett par veckor igen.



Ljuslådan ekade förskräckligt tomt, så fem paket doftljus och ett vanligt fick följa med hem.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0