Snurriga siffror.

Ringde och sa upp mitt bostadsbidrag nyss. När jag väl hade pratat med en väldigt trevlig kvinna i telefon och lagt på insåg jag att jag hade räknat alldeles tokigt (skyller på dagens plugg!). Jag höll nämligen på att få ett nervöst sammanbrott först, trodde att jag hade tjänat på tok för mycket. Men insåg att jag hade räknat på lånedelen av CSN och inte bidragsdelen, det gjorde ju en jäkla skillnad på sisådär 30 000 sek ... Så jag är inte återbetalningsskyldig, det gjorde min fredagskväll (+ att jag ska jobba på måndag!). Fast kommer låta bidraget vara uppsagt iaf, lika bra det och slippa fundera på sådant =)

Idag har jag verkligen pluggat psykiatri. Tror nu att mina anteckningar är klara och nästa steg är att skriva en massa plugglappar. Förhoppningsvis blir det klart under helgen så att jag kan börja plugga "på riktigt" på måndag. Två veckor kvar till tentan och det känns som att jag, för en gångs skull, har gått om tid. Men det kan ändras fort ...

Hoppas ni får en bra fredagskväll! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0