Gyros, bugg, graviditet, matlåda.

Vilken söndag. Direkt efter pippiinlägget igår gick jag bort till Liv och blev kvar där till strax efter kl 15. Det blev en massa prat om allt möjligt och vid 14-tiden tog vi en tur bort till Tom's Corner för att hämta lite mat. Gyrostallrik, mums! Efter att ha spenderat över fyra härliga, lugna timmar med Liv mötte jag upp Johanna för att lämna en bok och därefter hem för att vänta in familjen. De fikade här (äppelkaka) och jag fick i mig lite kaffe (proppmätt efter gyrosen!). Kl 18 var det dags för mig och min syster att röra oss mot Lyckeby för buggkurs. Om jag trodde att jag kunde bugga så har jag insett att det var nog fel ... Haha =) "Dra och tryck, dra och tryck". 1,5 timme gick superfort och man har inte tid att glo på andra, man är fullt upptagen med att få ihop sina egna fötter och ben! Vilket betyder att man kan vara lugn, ingen glor på en själv heller. Hemma vid niotiden, helt utslagna. Trots detta lyckades jag inte somna! När jag hörde tidningsbudet så var jag på väg att stiga upp, förbaskade sömn. Hoppas på bättre lycka i natt! Jag orkade till slut ta mig upp i morse och tog tåget in till skolan. Vilken föreläsning säger jag bara! Graviditet och förlossning var ämnet och föreläsaren var riktigt duktig. När jag kom nu vid 14-tiden, så hade jag turen att ha en matlåda i kylen som mamma lämnade igår, perfekt när man kommer hem och blodsockret är alldeles för lågt. Nu börjar jag piggna till lite grann och ska ägna en stund åt att städa, tvättid 16-20 och samtidigt få ihop lite anteckningar från dagens föreläsning.
Men kl 20 ikväll tar jag kväll! Då är det först Idol och sen CSI =)

Tänk vad kroppen kan åstadkomma!


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är otroligt häftigt!

2011-09-26 @ 13:32:53
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0