Ny vecka!

Lite oplanerat så blev det förlängning av mobilabonnemanget och en ny telefon igår! Min Sony Ericsson fick tyvärr se sig slagen av Samsung galaxy S3. Måste säga att jag är positivt överraskad av min ny tele än så länge. Bra funktioner och trevlig design =)
Kamera finns det på den iaf ... ;)
 
Efter en helgledighet så är det nu dags för praktik igen. Roligt! Får "avancera" mig lite idag och ta på mig ansvaret för fler patienter ... Ska bli intressant att se hur detta kommer att gå. Fördelen med praktik är ju att man alltid har sin handledare bakom sig som dubbelkollar allting man gör. Värre blir det i februari då man måste lita på sin egen förmåga! Men som tur är så finns det förhoppningsvis härliga kollegor som kan hjälpa en emellanåt! =)
 
Förresten, nu har tentaresultatet börjat sjunka in och det känns så jäkla härligt! Det stärker självkänslan lite grann att faktiskt inse att man har lärt sig nånting .. Haha =)


Kommentarer
FERHAT - Sjuksköterska

Har en ny TÄVLING på min blogg där du kan vinna en namnskylt som du själv bestämmer hur den ska se ut, läs mer på http://ferhat.blogg.se/2012/december/vinn-namnskylt.html

Lycka till! :)

2012-12-13 @ 09:19:09
URL: http://Ferhat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0