BTH i ett nötskal.

BTH gör det igen. Den här veckan skulle vi ha seminarium. Projektplanerna skulle granskas och eventuella ändringar skulle göras efter det. Men. I morse fick vi reda på att alla projektplanerna är underkända p ga kommunikationsfel mellan examinatorerna och våra basgruppshandledare. Den informationen jag har fått hittills är att vi har fått fel info av handledarna (enligt examinatorerna). I morgon kommer vi få mer info och nån föreläsning antagligen. Seminarium v 6 istället. Åhh förbaskade skit. Jag som var så glad över att på fredag skulle T4 vara helt klar och man kunde börja T5 utan nånting efter sig. BTH i ett nötskal!

Nej, ingen mer energi på skolan och dess system just nu. Istället ska jag se framemot att köra till Kristianstad om en stund och träffa Emelie! Efter hm .. Ja, jag vågar inte erkänna hur många år det är så har vi äntligen lyckats bestämma en dag att ses =)

Hörs i kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0