Ingen morgonmänniska.

Jag är ingen morgonmänniska. Inse fakta. Hur många år har inte jag stigit upp kl 06? Ett exempel är hela grundskolan, många dagar på gymnasiet, jobbet på träindustrin, ICA, hemtjänsten osv. Ändå är det ett litet h*lvete varje morgon att ta sig upp från sängen. Jag börjar inse att jag kommer nog aldrig vänja mig. Om det inte hade varit för att jag har två föreläsningar med två riktigt bra föreläsare framför mig så hade jag dragit täcket över huvudet igen ... En timme till tåget igår (om inte det också är inställt, hörde precis medd. om 07-tåget) och då är jag förhoppningsvis lite mer vaken.

Ser iaf framemot kvällen, då blir det mat och film med Liv. Vi måste ju göra något annat när vi ses än bara skola! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0