Puls.

Jag trilskas med ett internet som knappt vill fungera. Telia har strympt hastigheten eftersom att jag tydligen hade förbrukat för mycket? Blä. Men det var gårdagen jag skulle berätta om, inte mitt sega internet. Alex, Jessica, Jenna och Rasmus kom hem till mig för en liten miniförfest innan utgång. Jag drack mer vin än vad jag hade tänkt mig, helt plötsligt hade jag tömt en vinflaska själv på två timmar ... Men mår faktiskt förvånadsvärt bra idag. Vi hamnade på Puls, dansade lite och jag pratade med folk som jag inte hade sett på länge. Strax efter klockan två gick jag och Alex hemåt, kanske en något vinglig gång om någon såg oss, men hem kom vi! Så det blev en helt okej utekväll =) Idag tar jag det bara lugnt, funderar på att laga till en riktigt god middag sen om energin finns =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0