Melodifestivalen!

Så här hade jag velat att kvällens resultat blir ... =)

1. Loreen. Det här är min nya favorit! Och resten av svenska folkets också hoppas jag.
2. Dead by April. Lite nytt i melodifestivalen, me like!
3. Danny. Trots lite falska toner sist så har han ändå en stor chans att ta sig till toppen!
4. Lisa Miskovsky. Bra låt.
5. David Lindgren. Kan bli en vinnarskräll, det gick ju super i deltävlingen!
6. Top Cats. Stort publiksstöd, dock tycker jag inte att låten är tillräckligt bra.
7. Ulrik Munther. Bra låt, men det räcker inte i år, finns bättre!
8. Thorsten Flinck. Inga kommentarer ...
9. Molly Sandén. Min åsikt? Z z z z z ...  Var det en powernap nu??
10. Björn Ranelid feat Sara Li. Jag tror att svenska folket kommer rösta honom högre upp. Men jag placerar honom här p ga att mycket av meningarna i texten redan existerar i böcker osv! Fy!

Grymt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0