Och så var det dags igen.

Idag infann jag mig i skolan innan kl 9, för att hinna plugga en stund innan basgruppen. Lite kardiologisk akutsjukvård hann jag med och på basgruppen diskuterade vi bland annat skallskador och chock. Nu är jag hemma på lunch, men om en halvtimme eller så ska jag bort till Liv. Denna jäkla projektplan. I förrgår fick vi äntligen bedömning nummer ... Jag kommer faktiskt inte ihåg hur många gånger vi har fått den granskad. Men till saken som gör mig så irriterad -> Saker som examinatorn har bett oss ta bort tidigare, för att det inte var relevant, det ska vi nu skriva dit igen!! För er som inte har hängt med riktigt, så skulle det här har varit klart i mitten av januari. Men p ga noll kommunikation mellan examinatorer och basgruppshandledare blev allt fel från början.

Ibland kan det kännas så här när man går på BTH ....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0