29 september.

Nu är tentan skriven. Och vad kan jag säga? Detta kommer säkert låta superkonstigt, men jag kommer antagligen kugga för att den var för enkel. Jag har lagt fokus på helt fel saker. Inte en enda fråga om MRSA, s. auerus, vårdrelaterade infektioner .. Jag har pluggat in "överkurs" och glömt bort "basic". 
Man kan få 35 poäng på tentan. Fyra poäng var om smärta! Vet inte, men jag tycker att det var lite felprioriterade frågor.
Bara hoppas på att omtentan går vägen!

Nu ska jag ha några pluggfria dagar, det behövs. Just nu är det dags för lunch, kycklingburgare, min nya favorit =)



Kommentarer
nathalie

surt att ha pluggat på fel saker... :( men tänk posetivt, nu vet du redan mer än du behöver, och vet redan detta om det blir prov (eller vad det heter) på de ;)

2010-09-29 @ 20:35:11
URL: http://ajsiingbajsiing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0