Mannen i mitt liv

 
OP-veckan är över och jag har verkligen fått se väldigt intressanta operationer och lärt mig en hel del! Numera vet jag hur en galla ser ut "på riktigt" och även hur en höftkula ser ut ... Intressant och roligt!
 
Nu är det mindre än en vecka kvar tills den skriftliga tentan så försöker repetera så mycket som möjligt. Idag har jag även fått lägga tid på att repetera HLR och läsa om S-HLR samt gjort ett litet test (utbildning på tisdag). På måndag är det introduktion på avd 35 och det innebär att det är dags att börja slutpraktiken!
 
Äntligen har jag även fått in rutin på gymmet och det börjar bli en del av min vardag. De senaste veckorna har jag lyckats få in 4-5 pass i veckan och även vågat mig på nya pass. De nya favoriterna är bodypump och indoorwalking.
 
Snart dags för en promenad i höstrusket och hitta lite ny energi till att fortsätta med pluggandet! =)
 
Mannen i mitt liv ... Haha ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0