Det är ju mkt gnabb i fikarummet ...

Jag gillar inte X för fem öre, men ändå slutar han inte att irritera mig.
När jag träffade honom sist pratade han om hur dum i huvudet en viss tjej var och snackade en hel del skit om den här tjejen. Jag har bara träffat henne en gång.
Men vad märker jag nu, när jag som vanligt är tvungen att snoka runt?
Jo, nu är de tydligen tillsammans igen eller något.
Att folk aldrig lär sig.
Men jag är iallafall lyckligt singel.
Men som en viss person sa idag -> Det är ju mkt gnabb i fikarummet ;)

Snart ska jag laga mat ^^
Förresten alla mina underbara vänner där ute.
Ett tag framöver så kommer jag ha två telefonnr, innan nummerflytten är klar.
Men skicka ett sms till det gamla nr eller hör av er på msn eller nått, så får ni det nya :)

Xoxo



Kommentarer
N I C O L E

okej, tack för din åsikt :)

2008-08-06 @ 18:37:02
URL: http://kiwiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0