Fy på mig!

Har börjat förlåta mina två älsklingskatter nu, men de var allt i onåd ett tag.
  Har även gjort något så tråkigt som att måla naglarna, finns det nått drygare?
Brukar alltid lyckas med att förstöra dem innan de ens har hunnit torka, men änså länge verkar det som om jag har lyckats :)
I morgon blir det absolut ingen sovmorgon. Har nämligen lovat att köra lillasystern till skolan (hon börjar kl 8) och ska nog försöka orka träna efter det. MEN har inte kört ett riktigt styrkepass sen i februari tror jag. (Fy på mig!)
Nu kl 21 börjar det en film på trean som jag har tänkt se. Tror den heter Saved.
Har förresten väldigt mkt beslut ångest om vad det gäller min bloggdesign.
Jag har väldigt mkt idéer, så får se hur det blir under morgondagen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0