Give me a smile and I smile back at you.

Känns riktigt skönt att vara tillbaka på det ordinarie schemat igen.
Har även lärt mig något nytt idag när det gäller mina semesterdagar.
Rätt kul egentligen, har jobbat där sen -05 och inte vetat om att jag kan ta ut mina semesterdagar i pengar när jag vill ungefär.
  Nehe, nu ska jag äta lite grann, är jäkligt hungrig och sen ska jag krypa ner i soffan och mysa lite grann :)
Pappa sa att de ska se se upp för dårarna kl 21 (Ni vet - Se upp för dårarna, dårarna stängs). Jag har sett den innan, men är en helt okej film att slö titta på och eftersom att jag inte börjar förren 09.55 i morgon, gör det ingen om jag kommer i säng lite senare.

Förresten, hade en jättetrevlig kund idag och det är sånt som gör att man orkar gå till jobbet med ett leende varje gång.

En sista sak! Min statistik med unika besökare har ökat med 50 % de sista dagarna och det är jag jätteglad för!
Är sådant som gör att man tycker att det är roligt att sätta sig framför datorn och skriva.
Ni får jättegärna kommentera också, då blir det ännu roligare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0